«

Dec 01

Optimizacija spletnih strani

Poznamo štiri dimenzije preko katerih se izvaja optimizacija internet strani. Ker vse skupaj obsegajo dokaj širok spekter pojmov in opisov, se bomo tokrat osredotočili samo na začetno, na prvo dimenzijo.

Prva dimenzija, znana tudi pod imenom On-site Level SEO velja za najstarejši ali tudi tehnični SEO. Ta faza zajema vsa opravila, ki se odvijajo znotraj neke spletne strani. Pri tem procesu je pomembna dobra optimizacija vseh, z njimi povezanih podstrani. Zakaj? Zato, ker se v določenem iskalniku ne pojavi samo vstopna spletna stran ampak se pod določenimi ključnimi besedami pojavi tudi stran, ki je najbolj bistvena za neko ključno besedo. Iz tega sledi tudi, da lahko vsaka podstran postane tudi tako imenovana »landing page« ali ciljna stran – stran, ki bo s strani uporabnika obiskana kot prva. Da bo prva dimenzija pri SEO potekala brezhibno in da boste že na samem pričetku ustvarili »čvrste temelje« za nadaljnje delo, obstajajo naslednji faktorji, katere morate dobro nastaviti.

SEO

1. Title tag oziroma natančno določeno ime spletne strani

Ime mora na kratko zajeti celotno vsebino, njegova dolžina pa je omejena na 70 znakov, kar pomeni, da mora biti kratko, jedrnato in privlačno. Imejte v mislih potencialne uporabnike – potencialne stranke spletne strani.

2. Relevantna besedila

Priporočljivo je, da napišete tekste, ki bodo pomembni v očeh iskalnika in kateri bodo vsebovali želene ključne besede. Pri tem vam svetujemo, da v ključnih besedah ne pretiravate, saj lahko nepremišljeno kopičenje in maskiranje le teh (skrite besede, ipd.), hitro ogrozi visoko pozicijo v iskalniku.

3. Naslovi in podnaslovi

Vse naslove in podnaslove je potrebno povezati z vsebino, pri vsem tem pa je več kot priporočljiva tudi uporaba sopomenk. Kaj vam svetujemo? Uporabljajte poudarjene besede, ležečo pisavo, barve, podčrtajte.

4. Naslovi slik

Naslovi slik so pogosto nesmiselni. Če slike naslavljate vam svetujemo, da v naslovu uporabite ključne besede. Smiselno pa je uporabiti tudi alt oznake ali alternativne opise.

5. Meta opisi

Nekateri iskalniki, kot je Yahoo, ne posvečajo pretirane pozornosti meta opisom in oznakam, medtem, ko daje Google na njih večji poudarek. Na Googlu je uporaba meta opisov zelo pomembna in dobrodošla.

To so tisti najpomembnejši faktorji v prvi dimenziji SEO optimizacije. Kar nekaj stvari je za uredit preden lahko optimizacija spletnih strani dejansko »zaštarta«.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Uporabljate lahko te HTML značke in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>